Точно като този, който Бонд караше в Octopussy, само електрически. Всичко, от което се нуждае сега, е лукаво повдигане на вежди в стил Мур

Кабриолетите офроудъри не са готини. Освен когато са стари Range Rover кабриолети. И те са участвали във филм за Бонд от ерата на Роджър Мур. И когато са били модифицирани и електрифицирани до един инч от значителната им маса.

Добре дошли в най-новия доста син залп от премиера Electrifier Of Very Old Things на Силвърстоун, Lunaz. Това е Range Rover Safari – точно както Бонд караше в Octopussy ! .Напълно обновен и изпълнен с електрони и чудеса и покрит в много специално синьо за много специален клиент.

Това е първият път, когато компанията модифицира Range Rover да бъде с отворен покрив и като такъв той се отклонява от обичайните си предложения за Range Rover Classic. По-конкретно, Lunaz е хвърлил товар от греди върху него. Наистина, „корпусът и шасито са значително подсилени“, за да се запази структурната цялост на голямото ухо. Крайният резултат се нарича „стабилен“. Колко много Бонд.

Допълнителна здравина идва под формата на вече доказаното – макар и секретно – електрическо задвижване на компанията. Lunaz казва на TG, че тази конкретна кола, специално създадена за този конкретен клиент.Разполага с конфигурация с два двигателя и задвижване на всички колела, способна да произвежда 280kW (375bhp). Това е значително повече, отколкото един стар Range Rover с двигател с вътрешно горене може да произведе.

Затова Lunaz е монтирал по-добро окачване и по-добри спирачки . 

Естествено, тъй като това е EV, има и подходящо регенеративно спиране.

И подходяща способност за проходимост. Lunaz казва, че това Safari всъщност може да сафари, с 500 мм дълбочина на газене и всички ъгли на заход, прекъсване и заминаване на оригиналния автомобил. Има уникален интериор, наистина най-„обширната“ разработка, която компанията е правила досега, който ще информира интериора на слотовете за изграждане на 50 RR Classic, които все още са налични.

И така, оригиналното табло е премахнато и на негово място седи нова 3D отпечатана конзола (естествено проектирана собственоръчно), с нов екран за информация и развлечения, пълен с Apple CarPlay/Android Auto и камера за заден ход, и цифров климатик/ медиен контрол наред с други модерни неща.

Всяка седалка се отоплява и разполага с по-нова, по-добра подплата. Носи кожа и нов водоустойчив текстил по очевидни причини, свързани с открития стар Range Rover Safari. Като цяло, изграждането му отне 1000 часа. Цялата кола взе повече от 5000.

„Тази поръчка продължава тенденция, при която Lunaz се превърна във фокусна точка за младите, динамични зелени технологии и предприемачи в света“, каза компанията. „Lunaz вижда издигането на класическите автомобили като положителна, жизнеутвърждаваща визия за бъдеще с чист въздух. В него устойчивостта не включва безрадостни компромиси или отхвърляне на тези красиви, исторически значими машини, които сами по себе си са представлявали върха на автомобилната технология в своето време.