Четирийният хибриден AMG преминава от стандартни 671 к.с. до 715 к.с. Все още ни липсва V8

Германският тунер Manhart е наясно, че никой от вас не е напълно продаден на новия четириместен хибрид Mercedes-AMG C63 . Въпреки факта, че идва с 671 к.с. и 752 lb ft въртящ момент направо от кутията…

„Вместо предишния V8, 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор сега се използва като бензинов двигател. Това води до значителна загуба на престиж за AMG“, се казва в последното прессъобщение на Manhart.

Въпросът обаче е как човек да възстанови този престиж? Е, както винаги, Манхарт смята, че отговорът е повече мощност.

И така, този нов CRE 700 получава ново ECU, което увеличава мощността, произведена от двигателя с вътрешно горене на C63. В резултат на това общата мощност, когато се сдвоява с електрическия мотор, е 715 к.с. и 826 lb ft. Жалко.

Има и нов ауспух, който очевидно дава на C63 „значително по-мощен звук“, въпреки че нито един от битовете не е одобрен от TÜV, така че всъщност няма да можете да ги купите в Германия.

Все пак Manhart казва, че ако има пазар за тунинг на нови C63, тогава компоненти с одобрение от TÜV са „несъмнено възможни“.

Въпреки увеличаването на мощността, няма промени в спирачната система и в този CRE 700, въпреки че Manhart казва, че може да постави някои по-големи тапи, ако клиентите искат. Джантите също са стандартните 20-инчови AMG артикули (въпреки че вече имат малко червени детайли), но цялото нещо е намалено с 20 мм с комплект H&R пружини. 

Какво мислим тогава, хора, ще ви помогнат ли повече мощност и по-силен звук да забравите за четирите липсващи цилиндъра?