Екипът по безопасност на Mercedes вече мисли как да защити хората, седящи отпред в „отпусната“ позиция,когато сте легнали в самоуправляваща се кола.
Самоуправляващите се автомобили може да изглеждат далече, но Mercedes-Benz вече мисли как да адаптира своята технология за безопасност към тази навлизаща технология, за да защити безопасно предния ред на автомобила.
Или казано по-просто: къде да залепите въздушна възглавница, ако воланът е вдлъбнат и седите назад.
„Нека поговорим за следващото десетилетие – ако шофирате в спокойна позиция без волан при ниво 3 на автономно шофиране, вие не сте пред въздушната възглавница“, казва Пол Дик, директор по безопасността на превозните средства на Mercedes-Benz „Трябва да помислим как да защитим хората в тази позиция. Това ще бъде задачата за утре.”

Той отбелязва, че понастоящем наклонена седалка е налична само в задната част на „автомобилите от висок клас“ на Mercedes , като S -класата , седана и SUV Maybach . „Сега става все по-близо до [тази позиция] на първия ред, така че имаме нужда от повече специализирани въздушни възглавници.
„Може би не излизат от волана – може би ги комбинираме в предпазния колан или B-колоната. Или самите седалки. Това е нещо ново – да комбинирате това с асистирано шофиране. При шофиране от ниво 3 вие сте спокойни и следователно всички системи трябва да работят правилно.“
Тези системи се простират отвъд въздушните възглавници, разбира се – те покриват технологията за предварителна безопасност на Merc. „Ако катастрофата е неизбежна, pre-safe трябва да работи в това положение на легнало положение. Че обтегачите на коланите, че въздушната възглавница е адаптивна с две фази, например. Тогава можете да се чувствате в безопасност.
„Най-важното е пътниците в колата да се чувстват сигурни.“