С Mercedes S Class W222 сякаш се върнахме в 2000-те. Имаме големи и внушителни лодки, но имаме и надеждността на Mercedes от началото на 2000-те. Mercedes S Class W222, наркотик под формата на кола.
Пристигайки през 2013 г., Mercedes S Class W222 е част от новата вълна на Mercedes. Имахме W140, който не се нуждае от представяне . След това дойде W220, който искаше да направи революция, но се провали поради проблеми с надеждността. След това дойде W221, който не беше най-надеждният, но поне дойде заедно с ерата на AMG и 6.3 двигателите с 2 милиона конски сили, както и с много нови технологии. И сега дойде Mercedes S Class W222, който не беше най-брилянтната S Class, а след това дойде W223, който отново е класически модел, защото представлява авангарда на премиум лимузините.
Какво ще кажете за тази S класа? Mercedes S Class W222 със сигурност изглежда добре , но за съжаление ще остане в историята като модел с доста проблеми с надеждността, точно като W220. И W222 има друг проблем, заимстван от Audi. Подобно на това как Audi A8 е по-голям A6, S Class е по-голям E Class.
Вместо това да преминем към позитивите. S Class W222 е огромен скок в лукса и комфорта спрямо W221, а колата е толкова луксозна, че е използвана като основа за модела Maybach. В САЩ беше много успешна кола, защото там внасяха само големи бензинови двигатели, от S500 нагоре. S класата остава цар в зоната на комфорт и доминира всичко нормално в този клас. Серия 7 е по-спортна, а A8 е по-дискретна, но S класата остава на върха на дървото по отношение на комфорт и, нека си признаем, външен вид. Все още показва на всички, че животът се отнася добре с вас.
Mercedes S Class W222 Двигатели
Бензин
- 3.5 V6 с 333 конски сили – Точно като влага, Mercedes изглежда не може да се отърве от този 3.5 V6 двигател. Двигател, който започна живота си под кодовото име M272 и беше двигател, който трябваше да се избягва напълно, независимо дали беше S Class, ML или CLS, изчезна до 2012 г. и след това през 2015 г. се върна като M276 и сега проблемът с балансиращия вал е решен. Така че сега, на W222, мога да го препоръчам.
- 4.7 V8 Bi-Turbo с мощност 455, 469 и 612 конски сили – С S500 и базовия двигател за американците, този M278 няма специфични проблеми, вместо това ще ви нарани там, където слънцето не грее, когато трябва да промените ангренажните вериги. да Веригите.
- 5.5 V8 Bi-Turbo с 585 конски сили – запазен за S63 AMG, двигателят M157 е изненадващо надежден. Разбира се, има някои проблеми със запалителната свещ и времето, но като цяло това е надежден двигател. Разбира се, няма да е толкова евтин за поддръжка като 1.4 MPI VW Fox, но за 5.5 bi-turbo с 585 конски сили е невероятно.
- 6.0 twin-turbo V12 с 530 и 630 конски сили – Сравнително стар двигател, пуснат около 2002 г. с Pepsi Blue и Vanilla Coke, двигателят се оказа доста надежден.
Дизел
- 3.0 V6 с 258 конски сили – Ако 4.7 V8 в S500 има най-голям смисъл за САЩ, най-логичният двигател за нас в Европа е 3.0 V6 дизел. Двигател, усъвършенстван с времето и където просто трябва да внимавате да го зареждате само с MB AdBlue, закупен от дилърството на MB, в противен случай ще имате по-големи проблеми, отколкото Krays имаха със закона.
- 3.0 I-6 от 282 и 335 конски сили – Пуснат заедно с фейслифта от 2018 г., редовият 6 двигател се завръща след 14-годишно прекъсване. Точно сега е твърде екзотично дори за Джоузеф Алън Малдонадо-Пасаж, така че ще трябва да оставим времето да си каже думата.
Хибрид
- 3.0 V6 бензин + хибрид с 329 конски сили – не разбирам непременно защо ще изберете Mercedes S400e, но е добре да знаете, че имате опция. Имаме същия M276, който е надежден, но губим място в багажника благодарение на електрическия мотор с 27 конски сили, поне можете да се похвалите, че това е единствената S класа с официален разход на гориво под 3 литра на 100 км при шофиране по магистрала. Сякаш икономията на гориво е от значение.
- 3.0 l-6 бензин + хибрид от 367, 435 и 489 конски сили – По същия начин, двигателят M256 дойде с фейслифта от 2017 г. и е твърде нов, за да се даде мнение. Но поне има електрически мотор със 122 конски сили във версията S560e и там вече говорим за електрическия мотор, който помага на производителността на автомобила, а не на икономичността.
- 3.5 V6 бензин + хибрид от 302 конски сили – Това беше предшественикът на двигателя 3.0 V6 и идеята за хибрид от S класа дойде от хибрида W221, който имаше стария M272 3.5 V6, а тук запази 3.5 V6, но като Версия M276 за 2 години, докато не бъде пенсионирана. Същите проблеми, но поне тук намалявате много от астрономическия данък, наложен върху двигатели над 3 литра.
- 2.1 л-4 дизел + 204 к.с. хибрид – не разбрах стария S250 CDI, както не разбирам и този 2.1 дизелов хибрид. Твърде малък и няма място под капака на Mercedes S Class W222.
Mercedes S Class W222 Общи проблеми
- Предните и задните ремъчни задвижвания и обтегачите са склонни да се развалят и това означава, че трябва да шофирате без поставени ремъци. Това е, ако ви интересува такъв проблем.
- Системата Pre-Safe, която освен всичко друго се грижи за въздушните възглавници и тяхното отваряне, може да се повреди и в случай на катастрофа въздушните възглавници може да не се задействат.
- Имате много технологии и много електрически проблеми. Системите за безопасност не работят правилно, Lane Assist не работи. По принцип опитайте всеки наличен бутон и функция в колата и се надявайте на най-доброто.
- Въздушното окачване е повтаряща се тема за всички автомобили като този, а S Class W222 тежи 5000 тона + ДДС, така че ще трябва често да сменяте въздушните възглавници.
- Течовете на масло са често срещани при модели без фейслифт, така че внимавайте за най-малкия знак, тъй като двигателите могат да работят без масло, но само няколко мили и след това не могат да бъдат ремонтирани.
- Светодиодните фарове страдат от кондензация на всеки 3 дни, за която не можете да направите нищо.
- Автоматичните трансмисии 7G-Tronic са съмнителни.Скоростната кутия 9G-Tronic се появи около 2015 г. и там няма толкова много проблеми.
- Капачката на резервоара не се затваря. И ако имате S500, по-добре го оставете отворен, защото така или иначе зареждате на всеки 50 км.
Mercedes S Class W222 Заключение
Не е най-надеждната кола в историята на S-Class, но остава поне запомняща се. Както при всеки съвременен Mercedes, препоръчвам фейслифт модела след 2017 г. След 15 години, когато ще се обезцени достатъчно, за да си позволите такъв.
Какви двигатели препоръчвате?
За бензинова мощност препоръчвам великолепния 3.0 l-6 хибрид с 489 конски сили, но най-вероятно ще изберете 258 конски сили на 3.0 V6 дизел S350.