“ Countryman става зелен… като става по-голям и по-тежък. Бързо, разгледайте интериора! ”

КАКВО Е?

Mini Countryman е моделът в матрицата на новото Mini, което доближава първоначалната идея за „мини“ до нещо максимално. Сега пристигна третото му въплъщение. И няма как да го пропуснете. Това е най-голямото Mini досега, 130 мм по-дълго от изходящия модел и 60 мм по-високо.Увеличение, което предизвиква идеята за Countryman като кросоувър и предоставя това, което всъщност е Mini SUV. Сега, за първи път, той също е електрически.

И ТАКА, КАКВО ПОЛУЧАВАМЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ОБХВАТА?

Вече карахме квази хотхеча на JCW и предстоят три Countrymans с двигател с вътрешно горене.Можете да прочетете за тях тук . Но както казваме, голямата новина е пристигането на първия напълно електрически Countryman – във версии E и SE All4 – струващи съответно 94 000 и 105 000 лв.

И двата се захранват от една и съща батерия от 65 kWh, което прави 201 к.с. в Countryman E с един двигател и задно предаване или 309 к.с. в двойния двигател и задвижване на четирите колела SE All4. 

НАТОВАРЕН СЕКТОР, ТОЗИ, НАЛИ?

Без майтап. Новият електрически Countryman пристига, тъй като все повече семейства се гмуркат към EV. В по-малкия, по-достъпен край на скалата ще откриете BYD Atto 3 , Peugeot e-2008 , новия Smart #1 , Vauxhall Mokka и Volvo EX30 .

ДАЛИ ФУНДАМЕНТАЛНО ЗАБАВНАТА ПЕРСОНА НА MINI ОЦЕЛЯВА СЛЕД ПРЕХОДА КЪМ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ?

Въпреки увеличаването на ръста на Countryman, ние очакваме Mini – във всичките му форми – да запази вечно стъклената полупълна персона на оригинала. Що се отнася до дизайна, Countryman има работа в ръцете си, като прехвърли любимите дизайнерски елементи на Mini върху този голям шаблон.

Предницата, подобно на много други неща в по-широкото продуктово портфолио на BMW Group, не е фина. Всички версии на Countryman получават уголемени, по-изразителни фарове с три различни дневни светлини. Задните вертикални светлинни клъстери също могат да се конфигурират, така че можете да се откажете от мотива Union Jack на предишното поколение, ако искате.

Който и режим да изберете, светлините започват и завършват с анимация за добре дошли и сбогом. Всички нови Mini се представят както за приятел, така и за кола, но електрическият Countryman е още по-склонен да развенчава идеята, че електромобилите са просто големи смартфони на колела. Може да изглежда някак блокчесто от Minecraft, но е впечатляващо хлъзгаво, с коефициент на съпротивление от 0,26.Имайте предвид също, че дизайнът на Countryman варира в зависимост от нивото на оборудване. Няма външен хром обаче. Където е възможно, новият етос на Mini е свързан с рециклируемостта и устойчивостта. Така че безсмисленото frippery е навън.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Кабината на Countryman е просторна, с въображение проектирана, пълна с технологии, но също така благословено лесна за използване “

Ако трябваше да мислим философски тук, бихме се запитали доколко големият стремеж към устойчивост е съвместим с нарастващите пропорции на новия Countryman. Или ценния забавен за шофиране характер на Mini. Ясно е, че двутонен Mini почти SUV няма да се държи като картинг.Но Countryman SE All4 все пак е изненадващо забавен за шофиране. По-важното е, че е добър за използване и ефективен през останалото време. Което е по-уместно в реалния свят.

Но това е интериорът, който е USP тук, област с нарастващо значение, тъй като преминаването към електрификация набира скорост. Кабината на Countryman е просторна, с въображаем дизайн, пълна с технологии.Но също така благословено лесна за използване. Като цяло това е много харесвана и желана кола.