„Мечтаният план“ на продуктовия шеф на Nissan е да има три спортни автомобила в гамата.

Nissan обмисля,създаването на достъпна спортна кола .„Мисля, че производителите на автомобили – като цяло – са забравили за страстта към автомобилите“, казва Иван Еспиноса от Nissan

„Зависи от държавата, но можете да видите, че младите клиенти са все по-малко привлечени от автомобили.“

Представителният старши вицепрезидент по глобалното продуктово планиране – той всъщност отговаря за бъдещата гама автомобили за шосе на Nissan.Той смята, че липсата на ентусиазъм от страна на младите се дължи на това, че никой не предлага нещо, което да разпали тази страст.

И той има план. Поне мечтан  план – за бъдещето на Nissan, който включва нов участник на по-ниско ниво в хранителната верига на мощните автомобили.

На въпрос дали компанията може да предложи нов хот хеч – като старите горещи Pulsars – той каза :

„Не съм сигурен за хот хеч, но може би по-малък електрически спортен автомобил можете да си помислите. Нещо по-малко, малко по-достъпно. Определено.“

Той отбелязва, че Nissan винаги е предлагал три нива на динамични автомобили. И това е нещо, за което той иска да работи. „В зависимост от това кой момент от времето вземете, винаги сме имали GT-R, Z .Винаги сме имали кола от ниво като Pulsar, или винаги нещо евтино.

„И това днес е нещо, което донякъде ни липсва – цена и производителност.“

Наистина Обединеното кралство пропуска R35 GT-R и новия Z , въпреки че и двата се предлагат на други места по света. Новият Z – очевидно се справя много добре по отношение на продажбите и удовлетвореността на клиентите, каза Еспиноса.

Сега как да се придвижим към бъдещето:

В идеалния случай – това е мечтата ми на продуктовото планиране – да запазим тези три елемента като нашето предложение за спортни автомобили. Най-добрият GT-R с неговия вариант Nismo и Z e автомобил от начално ниво. Това може да бъде един вид идеално предложение за спортен автомобил.

„Не съм сигурен, че това е хечбек, но нещо, което е малко по-скоро отправна точка за по-младите купувачи – клиент в началото на 20-те години, който е запален по колите.“

Тази нова спортна кола от начално ниво не само ще трябва да бъде „вълнуваща и ангажираща за шофиране“, но и да позволява на младите си клиенти възможността да се свързват. В цифровото пространство чрез автомобила – със своите приятели и общността като цяло.

„Това е едно от нещата, които могат да накарат пламъка да се върне отново“, добави той.