ЖИВОТ С NISSAN X-TRAIL EPOWER: САМОЗАРЕЖДАНЕТО ЛИ Е БЪДЕЩЕТО НА ХИБРИДИТЕ?
Вярвате или не, това е четвъртото поколение на Nissan на X-Trail… и измина дълъг път, откакто беше пуснат на пазара през 2000 г. Тогава беше част от ранния прилив на меки пътници, но сега ще бъде трудно да се намери производител, който да няма такъв в своята гама. И въпреки че съм сигурен, че почти 99,9 процента от тях никога няма да излязат от пътя.фактът, че могат да накарат хората да почувстват, че живеят очарователен, провинциален шикозен живот.
Както се случва, този определено никога няма да излезе извън пътя, тъй като имаме версия с 2WD.
X-Trail е загубил първоначалния си обемист вид и сега е по-лъскава, шикарна, по-просторна и по-технологично напреднала кола. Освен това има опция за седем места (страхотна идея). Въпреки че нямаме седемместна версия – все пак ще се опитаме да караме такава за сравнение.
Под предния капак има 1,5-литров бензинов двигател с добавен ePower.
Позволете ми да обясня какво означава това. Двигателят всъщност изобщо не задвижва колелата.Това се дължи на електрическия мотор с 201 к.с. – известен като самозареждащ се хибрид. По принцип бензиновият бит действа като генератор за е-мотора и също така има фантастична технология.Която му позволява да променя съотношението си на компресия, за да гори бензин по-ефективно при различни натоварвания.
Избрахме най-добрата спецификация Tekna+.Която идва с толкова много комплекти, че няма достатъчно място на тази страница, за да изброим всичко. Основните акценти включват 20-инчови лети джанти с диамант, 12-инчов дисплей на информационно-развлекателната система, ватирани кожени предни седалки и люк.
Това дава цена на OTR от 100 000лв (без боята). За сравнение, следващата версия под Tekna (същият двигател) ще бъде 89 000– и има забележителна разлика както в спецификациите, така и в качеството. Така че най-добрата спецификация струва ли си допълнителните първоначални разходи? Прекалено умна ли е фантастичната технология за задвижване? Имаме шест месеца, за да разберем