Марката Stellantis Peugeot представи актуализацията на модела на своята серия 508. Ядрото на надстройката е нов външен дизайн, но има и промяна в предлаганите plug-in хибриди.
Plug-in хибридът 180 e-EAT8 е нов за серията 508. Този вариант на PHEV се намира на платформата EMP2 и комбинира 110 kW бензинов двигател и 81 kW електрически мотор, като и двата задвижват предната ос. По този начин PHEV със 132 kW не се различава по отношение на двигателите от версията със 165 kW с търговското обозначение „225“ – но тяхното взаимодействие се контролира по различен начин от софтуера.
Споменатият по-горе Plug-in хибрид e със системна мощност от 165 kW също остава част от гамата. С други думи, обхватът на хибридa е разширен надолу. Топ моделът остава версията PSE (за „Peugeot Sport Engineered“), позната от предшественика с 265 kW PHEV задвижване на всички колела. Батерията на Plug-in хибрида е с капацитет 12,4 kWh.
„Имаме някои страховити модели и искаме да запазим гамата със същия размер, същия брой модели. Така че става въпрос за освежаване на всеки един от нашите модели, докато се появяваме“, каза главният изпълнителен директор на Peugeot Линда Джаксън, която каза, че марката няма намерение да намали моделните линии, докато се преоткрива.
Новият дизайн, който ще стартира с актуализацията на модела през юни, е още по-впечатляващ от промените под капака. Първо, предният край около решетката ще бъде по-динамичен, тъй като решетката е напълно интегрирана в дизайна на бронята – и вече не се откроява от бронята като специално рамкирана радиаторна решетка. В допълнение, LED светлинният подпис на предните фарове възприема дизайна „3 нокътя“ на марката лъв, който преди това се срещаше главно върху задните светлини.
В следващото поколение Peugeot 508 може да стане и изцяло електрически автомобил, въпреки че Peugeot не е потвърдил официално това. Според докладите чисто електрически 508 може да дебютира като конкурент на Tesla Model 3 или VW ID.7 през 2025 г.