Porsche представи Vision 357 Speedster за 30-ата годишнина на Фестивала на скоростта в Гудууд. Откритият електрически спортен автомобил е сестринският модел на затворения Vision 357, с който Porsche започна своята 75-та юбилейна година.
С 357 в името на двата концептуални автомобила и, разбира се, също и в дизайна, Porsche заимства от 356 – първата моделна серия на производителя, която получи генералния си лиценз за експлоатация през лятото на 1948 г. Въпреки че 357 е замислен като почит към това оригинално Porsche, разработчиците разчитат на електрическо задвижване.
Vision 357 Speedster е базиран на технологията на Porsche 718 GT4 e-Performance. Електрическият мотор и технологията на батерията идват от Mission R, а шасито от 718 GT4 Clubsport. Точните технически данни на двете 357 проучвания не са известни. Технологичният донор 718 GT4 e-Performance обаче има електрическо задвижване на четирите колела с една постоянно възбудена синхронна машина (PSM) на ос, която може да достигне пикова мощност до 800 kW. Батерията от 80 kWh работи при системно напрежение от 900 волта и може да се зарежда от пет до 80 процента SoC за около 15 минути.
По отношение на каросерията, Vision 357 Speedster разчита на типичната характеристика на „спийдстър“, а именно плоско, скъсено предно стъкло. „Това подчертава още повече монолитната каросерия“, казва Porsche в прессъобщението. Кабинетът няма покрив; възможен е само мек покрив от тънък плат, но той трябва да се монтира на ръка. Вместо това, Porsche заимства от концепцията на по-ранните открити спортни автомобили: Вместо пътническата седалка се простира брезент, така нареченото покривало на тона. Пътническа седалка не е монтирана и не е предназначена: Проучването има само ролбар зад седалката на водача.