Нови 4 E-Hybrid и 4S E-Hybrid се присъединяват към гамата. Това ще бъде 205-230 000 лв.
Към конфигуратора са добавени още две plug-in хибридни версии на новото Porsche Panamera на цени от 200 – 230 000лв. за брой.
Както Panamera 4 E-Hybrid, така и Panamera 4S E-Hybrid използват „значително обновен“ 2,9-литров V6 twin-turbo бензин и „напълно нов“ електрически мотор.За да предложат повече мощност, по-голяма бързина. обратно ускорение и разбира се, по-голям обхват.
Panamera 4 E-Hy – забравете, първият удвоява тези елементи за 464 к.с. и 474 lb ft, с ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди и максимална скорост от 280км/ч.
Междувременно последният е добър за 536 к.с. и 553 lb ft, намалявайки спринта от 0-100 до 3,7 секунди и Vmax – „където е позволено“, Porsche бърза да добави – до 300км в час.
И двата автомобила получават 25,9kWh батерия за до 95км пробег само на електричество. Вграденото зарядно устройство с мощност 11kW намалява времето за зареждане до два часа и 29 минути.
Спомнете си, че Panamera беше пусната с 4,0-литров V8 двигател Turbo E-Hybrid, способен на 671 к.с.,
А Turbo S E-Hybrid все още предстои с още повече мощност от тази.




Porsche свежда своите печалби от PHEV до по-силен двигател, който е монтиран в Panamera по по-ефективен и лесен за тегло начин.Като инерцията на масата на ротора намалява с 50 процента. Това има допълнителни предимства и за реакцията на газта, казва компанията. 118 к.с. регенерация означава повече електрони, рециклирани и при спиране.
Има четири режима на шофиране – E-Power, Hybrid Auto, E-Hold и E-Charge . плюс настройки Sport и Sport Plus, всички от които правят това, което е казано на кутията.
Адаптивното двукамерно въздушно окачване на Porsche е стандартно, както и активното управление на окачването. Което използва амортисьори с два клапана, за да поддържа нивото на тялото на Panamera през цялото време. Не бих искал да разливам сутрешното лате сега.
Panamera 4 E-Hy – 4E-H се движи с 19s и се предлага с черни спирачни апарати, въпреки че 4SE-H получава 20s с червени спирачки и сребристи спортни ауспухи. Спирачките също получават надстройка, превръщайки се в десетбутални модули отпред.Карбонова керамика е опция , обути с 21-ки.
Новите плъгини са в продажба сега и първите доставки се очакват през второто тримесечие на 2024 г. Все пак ще задържите Turbo S, нали?