ЕТО КАК МОЖЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ МОТОЦИКЛЕТ ПО ПОРЪЧКА ПРАКТИЧЕН

Практичност. Не е нещо, което обикновено свързвате с мотоциклет.Но нещо, към което се стремим с нашата персонализирана конструкция Royal Enfield. Защото какъв е смисълът да правиш мотоциклет по поръчка.Ако не можеш да го използваш? Всъщност мотоциклетите, паркирани на трева със стойки за падоки, вероятно са дори по-лоши от всички онези автомобили, паркирани на трева. Велосипедите са машини, които трябва да се използват. Инструмент за изследване. И това е нашето намерение.

И така, за нашата последна актуализация ние си сътрудничихме с Fastec Racingи Malle London. За да дадем на нашия Conti GT приключенско предимство.

Ако не сте чували за Malle, това е очарователното плод на въображението и марката на Джони Кацола и Робърт Найтингейл .Двама братовчеди, прекарали младостта си в преследване на мотоциклети около падоки заедно и мечтаещи за приключения. Някъде по пътя тяхното отношение и вярвания се забиха в машина на времето. Настроена към шейсетте години, тъй като и двамата са невероятно свободолюбиви. Тяхната перспектива е забележително освежаваща да се види в свят на алгоритмични лъжи, дълбоки фалшификати и ослепителни фурнири на Love Island .

 Създаден е и страхотен страничен багажник.

Вижте, когато остаряха, все още обсебени от велосипедите, Робърт и Джони искаха някакъв начин да носят гащичките и калъфите си за моливи на гърба на мотоциклета си.Който да не прилича на рибарска кутия за червеи . Те създадоха Malle.Марка за експедиции, която обърна внимание на обмисления дизайн.За да съответства на ретро мотоциклети и помощни приключения. Така те направиха няколко чанти. Но имайки нужда да тестват своя прототип на екипировка за експедиция.Те направиха пътуване от 16 000 км през Америка, Мексико и Канада.Което е по-добро от безкрайното блъскане около Нардо.

И така, нашият Royal Enfield беше оборудван с две прекрасни чанти за приключения Malle и горна чанта. Те може да изглеждат чи-чи и подходящи за модния подиум.Но тези издръжливи чанти от восъчно платно, кожа и мериносова вълна са доказали, че са гранични с куршум.Дори при най-екстремните приключения. И все пак те имат вечен и изненадващо утилитарен дизайн. Но трябва да ги прикрепим към мотора. И тъй като не сме склонни да използваме кабелни връзки и мечти, ние се обърнахме към Дани Стармър от Fastec.

Дани е човек, прекарал живота си в CAD/CAM. Той си създаде доста жестока репутация като умник в дизайна и производството.Откакто преди 20 години изработи нов предпазител на задната спирачка за мотокрос мотора на своето дете. Репутацията му стана толкова голяма, че той и Fastec Racing сега произвеждат велосипедни части за производители на оригинално оборудване.

Моторни спортни отбори и глупави ентусиасти на персонализирани велосипеди като нас.

Планът беше да създадем задна багажна поставка по поръчка.Която да работи със системата за бързо освобождаване на Malle.За да ни позволи да носим всичко, от което се нуждаем в едно приключение, и да изглежда страхотно в процеса. Нещо, което смятахме, че ще бъде доста просто. Но виждайки Дани да работи в различни измерения в CAD. Въвеждането на хиляди редове код, за да създаде красива алуминиева стойка беше умопомрачително и изненадващо сложно. Общо това бяха около 12 часа проектантска работа.Която щеше да се превърне в два часа и половина машинна обработка долу.

След като прекарва един ден с Дани в прототипиране на части.Той зарежда парче алуминий и окончателния дизайн в петосна CNC машина. С инструментите, които могат да се движат по оста X, оста Y, оста Z, оста A или оста B. Една машина е в състояние да обработи един чудесен редукционен багажник.