Tesla разкри нов пакет Track за Model S. Разполагаме с всички подробности, както и с някои изживявания зад волана
- Нов пакет Track оптимизира Model S за използване на пистата
- Пакетът също така добавя нови лети джанти и гуми
- Надграждане върху съществуващите въглеродно-керамични спирачки и Track Mode
- Подобрените спирачки отключват максимална скорост от 400 км/h
- Tesla разкри нов пакет Track за Tesla Model S. Той носи актуализации, които правят абсурдно бързата версия Plaid да работи още по-добре.
Пакетът съчетава нови олекотени алуминиеви джанти, лепкави гуми, ориентирани към пистата (които все още не са разрешени за шофиране в Европа), карбоново-керамични спирачки и нов софтуер, който оптимизира предаването на мощността на автомобила, за да го направи по-забавен и способен по време на шофиране на писта.
Всичко това е налично в новия Tesla Model S Plaid, който наскоро беше пуснат в продажба в континентална Европа и ще дойде в Обединеното кралство, въпреки че американската фирма все още не разкрива времева линия.
Tesla също ни каза, че пакетът Track ще струва £16 310 в Обединеното кралство, но тъй като все още не е в конфигуратора, това може да се промени.

Какво е включено в пакета Tesla Model S Track?
Tesla казва, че е искала да направи Model S „истинско чудовище на писта“ с този нов пакет и въпреки че промените не са особено обширни, малкото актуализации, които получавате, правят голяма разлика.
Първото нещо, което трябва да обърнете внимание, е въглеродно-керамичният спирачен пакет, който е включен като част от пакета Track Package, но е наличен като самостоятелна опция за новия Model S. Когато са монтирани, те автоматично отключват нова максимална скорост от 200 мили в час .
Tesla казва, че новата конструкция на дисковете помага за по-ефективното разсейване на топлината за повтарящо се представяне на пистата, но също така предлага подобрено студено триене и по-малко шум, което е от полза за шофиране по пътищата.
Получавате шест-бутални апарати отпред и четири-бутални отзад, както и високотемпературна спирачна течност, която също помага при многократно рязко спиране на писта.
Включен е и нов дизайн на лети джанти. Наречени Zero-G, те са 20 инча и по-леки от съществуващите опции, направени от кован алуминий. Те са обвити в нова гума Goodyear Supercar 3R, която е специално проектирана да бъде сцепление за подобрено представяне на писта. Задните са малко по-широки от предните.
Въпреки това, въпреки че тази гума е сертифицирана за използване по пътищата в Америка, тя все още не е разрешена за движение по пътищата в Европа. Отговорът на Tesla е, че ако сгънете задните седалки плоски в Model S, можете да поставите четири колела и гуми там, така че да можете да карате до пистата с нормалните си колела и да ги размените за сесията на писта.
И накрая, съществуващият Track Mode има най-новия софтуер. Този режим променя начина, по който мощността се доставя на колелата за повече пъргавина и забавление на пистата, но също така настройва регенеративните спирачни и охладителни системи за оптимална работа при високи скорости.
Освен това отключва максимална скорост от 280 км в час, ако нямате монтирани въглеродно-керамични спирачки. Извън режима Track максималната скорост е 262 км в час или 400 км в час с тези фантастични спирачки.
Искате малко, но не всички? Можете да получите комплекта спирачки самостоятелно или джантите и гумите в отделен пакет.
Какво е шофирането с Track Package?
Всички тези факти и цифри правят интересно четивото, но какво е усещането да шофираш този автомобил?

Вече знаехме, че Model S Plaid има абсурдно представяне, но сега се усеща, че този голям представителен седан е в по-добра позиция ,така че да се възползваме максимално от него. Спирачките са най-впечатляващото нещо, защото те овладяват цялото това тегло от много високи скорости с невероятна ефективност. Първият път, когато натискате спирачките, вие сте изхвърлени напред, тъй като просто не очаквате такава огромна спирачна сила от луксозна лимузина.
По-впечатляващо е, че усещането на педала на спирачката е по-скоро като традиционна спортна кола, отколкото голямо удобно EV. Просто стабилен, добре преценен ход на педала без регенерация, която да обърква нещата. Това, което са постигнали тези инженери, е наистина брилянтно.
Режимът Track също е умен, позволявайки ви да шофирате по-дълго, без да изтощавате батериите. И фактът, че можете да регулирате мощността, за да бъде по-преднасочена или задна, означава, че можете да я накарате да работи както искате. (Или правете големи пързалки, естествено.)
Графичните гуми са черешката на тортата, давайки на Model S изненадващо остро управление. Нищо не може да скрие факта, че това е голяма тежка кола в завоите, така че от време на време агресивното завиване ще ви даде твърде много увереност, така че ще носите твърде висока скорост и ще започнете да миете широко по средата на завоя, принуждавайки ви да се отдръпнете . И все пак, след като се настроите, това е наистина впечатляващо.
Тогава всичко е наред. Е, работата е там, че не сме напълно сигурни, че имате нужда от пълния пакет Track. Изпробвахме Model S с неговите обикновени гуми и алуминиеви джанти и все още беше забавно, дори и да усещате, че има по-малко сцепление и не може да носи толкова висока скорост в завой. Така че, освен ако не преследвате времена за обиколка и можете да оправдаете неприятностите да ги сменяте и изключвате за шофиране до и от пистата, може да не си струва.

Спирачки обаче? Абсолютно си заслужават. Все още получавате своя Track Mode и вашата максимална скорост, но сега имате повече спирачна сила и педалът се чувства много по-плавен при използване. Това нещо има около 1000 к.с. и това се е усеща. Големите спирачки са задължителни.
Едно предупреждение към тази присъда е цената. При около £16 000 пакетът Track не е евтин, но карбоновите спирачки са опция за $20 000 в Америка. Това е около £16 000 само по себе си, така че ако вземете леките джанти и лепкавите гуми за не много допълнителни пари, това може да е добра сделка.