Японският тунер празнува 50 години, като ревитализира широкоформатния MKIV Supra.
Това е един от най-редките автомобили в света. Също така е един от най-зелените. Запознайте се с възприемането на TOM от японския тунинг екип върху собствения TRD 3000GT на Toyota.Великолепна реставрация на автомобил, първоначално създаден в чест на състезателна кола с фантастични пропорции.
Феновете на Gran Turismo ще си спомнят с умиление TOM’S racing Supra.Разширена, заздравена японска туристическа кола, създадена за класа GT500 през 1994 г. Toyota построи малка серия от шосейни версии, които се появиха след по-агресивния външен вид на този състезател. Това е тази кола – официално наречена TRD 3000GT – TOM’S е освежена.
И да, изглежда много свежо. „Чествайки 50 години от създаването си, TOM’S възстанови и модернизира TRD 3000GT,”. Оригиналният TRD – съкращение от „Toyota Racing Development“ – даде на MKIV Supra нов бодикит, направен от пластмаса, подсилена с влакна.
Но от друга страна, това е една от най-редките коли в света , много зелена и е с фантастични пропорции.
Целта беше да се промени „тежката, оригинална каросерия“ с по-аероефективни, по-леки панели. Открийте разликите спрямо обикновена MKIV Supra.Тази предна броня, странични прагове и разширени арки.Има ново задно крило и ядосан преден капак с не по-малко от четири вентилационни отвора. TOM’S не е променил нищо от това, а само е възстановил цялото предложение.
Там, където се различава от усилията на TRD, е нов комплект спирачки Brembo, нова настройка на окачването и нов луксозен набор от привлекателни джанти с много спици.Те заменят дълбоко вдлъбнатите петлъчеви оригинали на TRD. Ние сме разкъсани по тази последна точка. Без съмнение и вие сте.
TOM’S изостави двойното турбо 2JZ-GTE с шест цилиндъра, но същото направи и TRD навремето, освен новия „продукт за дишане на двигателя“. Така че гледате под 300 коня, които отиват към задните колела.