МОЖЕТЕ ЛИ ДА МОДИФИЦИРАТЕ И ПЕРСОНАЛИЗИРАТЕ TOYOTA BZ4X?
Много малко вероятно е Toyota bZ4X да живее по-разнообразен или интензивен живот от сегашния титуляр. Вероятно защото много малко са тези, които са били оборудвани с полу-сериозни офроуд гуми. И след това безмилостно са се подчинили на зелени алеи, кални блата и абсурдни количества лошо време.
И все пак Yota, посветена на Scrabble, е отхвърлила всички прашки и стрели на скандалната метеорология и е преминала щастливо през всичко. което е било хвърлено върху нея – включително малко подходящо газене. И да, дори кръстовища с дълбочина два фута изобщо не са го фазирали.
По-дебелите странични стени на терените на BF Goodrich Trail.На по-малките 18-инчови колела – са много по-подходящи за справяне с натрошените ръбове на задните пътища в Линкълншир.А дупките и коловозите се задушават с много по-малко трептене. Те също така разпръскват повърхностната вода много по-ефективно, така че няма абсолютно никакво плуване или аквапланинг, когато ударите дълбоко оттичане. Тежка кола, голям протектор и много ламели.
Очевидно има последваща загуба на фин контрол, така че колата завива с малко по-малко авторитет.Но това е наистина забележимо само ако сте карали другата версия наскоро.
От друга страна, има движение в арт отдела. Тъй като отдавна бяхме обсебени от ливреите на Toyota от 80-те.Ние се свързахме с невероятния Mission Motorsport Livery Bay, за да подредим някои малки винили за 4X. Сега може би сте чували за прекрасната благотворителна организация Mission Motorsport.Която помага за рехабилитация и преквалификация на военни служби чрез автомобилни пътища. а Livery Bay е продължение на тази мрежа. Те вършат добра работа.
Три коли са ми подобрени от ‘Bay’ и Toyota се насочва към тях.
Единственият проблем е, че не мога да реша какво да направя. Изобилие от вдъхновение от различни конструкции на Toyota от различни времеви рамки.Но всички се нуждаят от завъртане на класическото червено/оранжево/жълто.А bZ4x има някои интересни и остри гънки на каросерията, които да включите или игнорирате. Съществува и проблемът, че не мога нито да рисувам, нито да използвам Photoshop правилно.Така че жалките ми опити да разбера това, което може да е необходимо, вероятно повече пречат, отколкото помагат.
Все пак някои от влиянията са прекрасни и накрая ще стигнем до там. Следват дизайните на Лий Уинстън, за да можем да опитаме да получим нещо.За което всички са съгласни, след което вероятно ще избера нещо различно. Поръчани са покривни щанги и вероятно се досещате какво предстои. О, и за кратко си поиграх да го намаля, но това е грешната посока за тази кола.Не на последно място защото е лесна полезност, която би била изтощена с едно ощипване.
Лоши неща?
Е, като цяло е полезна машина, но детайлът е дразнещ. Не мога да намеря начин да променя настройките на стереото Няма достатъчно налична информация относно зареждането никъде на екраните. Трябва да изчакате електрическият багажник да се затвори напълно, преди да заключите колата или да изпищи. Освен това пищи, когато отворите или затворите багажника, но всички го правят, сър.
HVAC също изглежда изключително гладен за енергия.Всичко изключено означава най-добър пробег, но запотени прозорци и замръзнали крайници в това време, а кой иска това в кола 50k+? Но придържайте се дори малко към нагревателя и ще загубите почти 64км от общата сума. Което е твърде голямо парче. Чукате наоколо с включен парник? Това е по-малко от 273км реален пробег, което за SUV с такъв размер не е достатъчно. Обхватът обаче е доста добър извън пътя. Странно.