Toyota C-HR, духовният наследник на несъществуващата Toyota Urban Cruiser. Градско какво? Това е, което си мислех. И все пак Toyota C-HR е продала повече от билетите за концерти на Twisted Sister, като клиентелата е приблизително на същата възраст. Но струва ли си парите вместо това?

Ако трябваше да сравня Toyota C-HR с човек, това щеше да е Кейти Пери. Познавате я от много години, тя е доста сигурен музикален продуцент. Нейната музика няма да ви накара да повърнете, но също така няма да ви надуе чорапите, това е мейнстим музика, която ви харесва, което я прави приятно изживяване за тези 4 минути (като други приятни дейности, които за съжаление продължават само 1 минута ). Просто от време на време Кейти Пери прави нещо толкова готино, че наистина ви издухва чорапите. Или нова мелодия, или някое шокиращо видео, нещо, което е хит сред младите (все пак тя е на 380 години), дори и да не е много добра в това, но хората го харесват.

До голяма степен така е и с Toyota C-HR

Продължение на несъществуващия Urban Cruiser, Toyota C-HR беше опитът на консервативната марка да навлезе на младежкия пазар. Подобно на Кейти Пери, той дойде с привлекателен външен вид и такъв, който е в крак с днешните стандарти, но интериорът е почти същият. И нямам предвид това по лош начин, просто няма нищо вълнуващо в това. Това е абсолютно прилично, но не и допълнително. Подобно на избора на двигатели за Европа, двигатели, които също са прилични, но изостават толкова много във външния вид, че е все едно да сравнявате стария Top gear с новия Top Gear. Да, Toyota C-HR изглежда страхотно отвън, но отдолу е почти Toyota Prius.

Задвижването е идентично с това, използвано при Prius, Auris Hybrid или Lexus CT200h, същият 1.8 бензинов хибрид и, може би най-разочароващото, фактът, че системата 4×4 е безполезна като развалена бира. Или светофари. Бензиновият хибрид със 122 конски сили 1.8 не получава системата 4×4, но турбодвигателят със 116 конски сили 1.2 може да бъде избран с 4×4, защото очевидно 1.2 бензин е подходящ за шофиране извън пътя. Защо бихте дали системата 4×4 само на по-малкия двигател? Само защото нямате място за диференциала и батериите? Със сигурност хората от Toyota можеха да намерят решение. За още ревюта на Toyota

Двигатели Toyota C-HR Бензин

  • 1.2 Turbo от 116 конски сили – Казват, че умните хора се учат от грешките си, мъдрите се учат от грешките на другите, а легендите направо крадат. Така Toyota реши да бъде легенда. Той проучи TSI на VW и EcoBoost двигателите на Ford, анализира цялото малко турбо бензиново изпитание и пусна свое собствено издание: 1.2 Turbo 8NR-FTS. Доста надежден двигател, защото Toyota си направи домашното правилно, като го представи едва през 2015 г., като се има предвид фактът, че EcoBoost на Ford дебютира през 2012 г., а TSI на VW през 2009 г. Все пак, както върви традицията при малките бензинови двигатели с турбокомпресор, някои двигатели може да изпускат масло рано в живота.
  • 1.8 NA с 98 конски сили – Класическият вариант с цикъл на Аткинсън на 1.8 бензинов двигател на Toyota. Достатъчно любопитно, тъй като този двигател е гръбнакът на хибридното задвижване, но беше предложен без него по някакъв начин. Приличен за Corolla, но за C-HR. Не съм напълно продаден.
  • 2.0 NA със 144 конски сили – Предлага се само в САЩ, по-големият 2.0 бензин е по-старото поколение 3ZR-FAE и това е доста добър ход. Разбира се, може да страда от традиционното потребление на петрол по-късно в живота, но до голяма степен си е както обикновено.

Toyota C-HR Хибрид

  • 1.8 бензинов хибрид със 122 конски сили – Няма много за обсъждане за легендарния 1.8 хибрид на Toyota. Използван на повечето хибридни автомобили Toyota + Lexus, този двигател няма специфични проблеми с надеждността, освен разхода на масло по-късно в живота.
  • 2.0 бензинов хибрид с 204 конски сили – Нови двигатели за нови времена. Може да си помислите, че това е същият 3ZR-FAE, и ще грешите. Това е новият двигател M20-FXS, част от новата гама двигатели, пуснати през 2019 г. Той има директно впръскване и много нови играчки и големият проблем тук е, че двигателят не може да бъде ремонтиран. Ако е направено, то е направено. За щастие е произведен от Toyota, така че ще отнеме известно време, докато бъде готов. Освен това по-голямата част от тежкото вдигане в градски условия ще се извършва от хибридното задвижване, така че двигателят няма да бъде натоварен, както когато разберете, че цикълът й закъснява.

Toyota C-HR проблеми

  • Ще започна с най-очевидния и той се състои от задните седалки и видимостта назад. По-конкретно, липсата на пространство отзад и видимостта назад ви дава еквивалентна визия на изпиването на 5 бири Primator 24 Double. Всъщност, като се замисля, задният прозорец е с размера на облеклото на Мариса Калихан по време на Survivor. Да се каже, че камерата за заден ход е стандартна, е също толкова излишно, колкото да се каже, че „Primator 24 Double“ звучи ужасно много като „Няма да ходя на работа утре“
  • Не разбирам любовната история между Toyota и CVT трансмисиите, а C-HR идва само с тази скоростна кутия. CVT автоматична трансмисия, която ако се повреди, лесно ще ви струва половината от стойността на колата, така че не забравяйте да се придържате към плана за поддръжка до буквата и при най-малкия признак на умора трябва да изтичате направо до представителството и да се надявате, че ще бъде покриваше гаранцията. И също така значително намалява спортния дух, но кого да се шегувам, никой не купува C-HR с мисъл за спортния дух.
  • Предното стъкло се напуква отвътре, което не би било непременно проблем, ако НЕ Е TOYOTA И НЕ Е ИМАЛО ПРЕДНОТО СТЪКЛО С ТЕХНОЛОГИИ И ЖИЦИ И СЕНЗОРИ И ПРЕДНИ ВИДЕОКАМЕРИ И HEAD UP ДИСПЛЕЙ И ЗАЩО ТРЯБВА ДА БЕ 21 ДА ПИЕШ И ЗАЩО МЕ ОСТАВЯШ ТАТЕ????
  • Това е Toyota, така че отново трябва да говоря за допълнителните проблеми на производителя, а именно информационно-развлекателната система и кормилната колона, както и в случая на Toyota C-HR, който е по-натъпкан с технологии от японско метро.

Toyota C-HR Заключение


Със сигурност изглежда частта, но до голяма степен просто изглежда ролята. Ако ние, европейците, получихме 2-литровия бензин или поне хибридната версия с 204 конски сили вместо това, дискусията със сигурност щеше да е различна за Toyota C-HR. И да излезеш с анемичен 116 конски сили 1.2 турбо и да изглежда така, това е като да си културист, който е само шоу и не върви. Тези американци са истински късметлии с този забавен двигател.

Но ако го погледнете от гледна точка на градски кросоувър, с 1.2 турбо бензин с ръчна трансмисия и задвижване на предните колела, тогава определено имате модерен, готин изглеждащ градски автомобил. Докато не видите цената, след което бързо става безинтересно. Както ми се случва след 2 минути разговор с жена. Сериозно, C-HR е наистина скъп, както нов, така и използван.

Кои двигатели препоръчваме? Ясно е, че ще препоръчам изпитания и тестван 122 конски сили 1.8 Hybrid.