Нова търговска марка, регистрирана в чужбина, дава още една следа, че хибридните версии на Lexus LX и Toyota Land Cruiser 300 Series са на път.

Хибридната мощност е една крачка по-близо до луксозния Lexus LX със задвижване на четирите колела – и неговия близнак Toyota LandCruiser 300 Series .

Забелязана от членове на форума 4th Gen Toyota Tacoma,че Toyota регистрира търговска марка за „LX700h“ в Канада – подредполагаща се, че се ще прилага за хибридна версия на най-новия Lexus LX.

Не е ясно само от търговската марка дали ще бъде бензинов или дизелов хибрид, но значката „700“ показва, че ще бъде по-мощен от 305kW/650Nm 3,4-литров двойно турбо бензинов V6, използван в настоящия Lexus LX600, и задгранични версии на серия LandCruiser 300.

Въпреки че плановете за хибрид на Lexus LX не потвърждават, че ще последва Toyota Land Cruiser Hybrid, има значителна синергия между двата модела – и те споделят своите опции за двигатели от първия Lexus LX, пуснат през 1995 г.

Lexus

По-рано Toyota каза, че всеки модел в своята гама – вероятно с изключение на автомобилите Gazoo Racing – ще бъде наличен с някаква форма на хибридно или електрическо задвижване до края на това десетилетие.

Най-вероятният кандидат за хибридния Lexus LX750h е пакетът, използван в пикапа Toyota Tundra Hybrid, продаван в САЩ, комбиниращ версия на 3,4-литровия V6 с двойно турбо на LX с електрически мотор за комбинирана мощност от 326kW и 790Nm .

Скромните мощности на електрическия мотор (36kW/250Nm) означават, че Tundra Hybrid намалява разхода на гориво при смесено шофиране с около пет процента – или 10 процента в града – в сравнение със стандартна бензинова версия.

toyota

Хибридната технология на Toyota в нейните малки автомобили и семейни SUV може да намали разхода на гориво с около 50 процента. Остава да се види дали хибридната система на Tundra е настроена по различен начин за Lexus LX и Toyota LandCruiser.

Доклади от Япония през 2021 г. твърдяха, че Lexus LX вместо това ще носи емблемата LX750h, комбинирайки бензинов V6 с двойно турбо и електрически мотор за мощност от 358kW и 871Nm.

Ако търговската марка LX700h е показателна за предстоящо превозно средство – а не просто ход за защита на значката за възможна бъдеща употреба – хибридите Lexus LX и Toyota LandCruiser може да съвпаднат с предстоящ фейслифт или актуализация на модела.

Toyota Parts

В Австралия Toyota има за цел 50% от продажбите си до 2026 г. да бъдат хибридни или електрически – спрямо 31,5% днес.

Тъй като HiLux ute, HiAce van, Coaster bus и Fortuner, LandCruiser 70 Series, Prado и 300 Series 4WD в момента представляват около 55 процента от продажбите на Toyota в Австралия, вероятно е поне един от тези модели да приеме хибридна технология от Крайният срок.

По-рано Drive съобщи за строго секретни планове за хибридна версия на Toyota HiLux ute до 2025 г. – но системата няма да бъде толкова съществена, колкото другите хибридни автомобили на Toyota, които могат да намалят разхода на гориво наполовина.