След ID.3, VW ID.4 също ще получи фейслифт. Това не е изненада; Съобщенията в германските медии дават първа представа за това какво може да доведе до промяната – и кога ще се случи.
За разлика от фейслифта ID.3, представен тази пролет, който беше предимно козметичен и засягаше малко детайли на оборудването, преобразяването на ID.4 ще се отнася и до технологията. Според информация на Auto Bild, електрическият SUV ще получи технически актуализации от 2024 г. и визуален редизайн от около средата на 2025 г.
От техническа страна, ID.4 ще бъде оборудван със задвижваща технология от ID.7. По-конкретно, двигателят APP550 с мощност 210 kW. Вариантът GTX вероятно ще има още повече мощност. Подобно на Cupra Tavascan с мощност 250 kW, той идва с APP550 като заден двигател и по-слаб електрически мотор отпред за задвижване на всички колела. В момента мощността на системата за ID.4 GTX и други модели MEB със задвижване на четирите колела е 220 kW – тези модели се предлагат и със 150 kW заден двигател. ID.3, от друга страна, трябва да се задоволи със 150 kW задвижване. Дори и след фейслифта.
Според доклада визуалният редизайн ще бъде относително дискретен. Както при ID.3, моделите с форма на диамант вероятно ще изчезнат. При ID.4 обаче те не са открити в пластмасовата броня, а само в решетките на отвора на радиатора. Изображенията на Auto Bild показват решетка с прави ъгли. Лентата между фаровете също вероятно ще бъде преработена. Купето на автомобила вероятно ще остане недокоснато.
Отвътре също вероятно ще има някои нововъведения, които, както при фейслифта на ID.3, ще се отразят на избора на материали. Освен това Auto Bild заявява, че нова информационно-развлекателна система „като тази в наскоро представения ID.7“ ще бъде налична през 2024 г. Това твърдение обаче е само частично точно. Докладът споменава 12-инчов сензорен екран, докато ID.7 и Cupra Tavascan имат 15-инчов сензорен екран с ревизирана система за управление. Не е ясно дали VW ще адаптира новото софтуерно поколение към 12-инчовия сензорен екран или ID.4 ще получи и по-голям екран (опция).
Също така не е ясно как надграждането на продукта в задвижващата технология и инфоразвлекателната система ще се отрази на цената на EV. Според доклада ID.4 „вероятно ще бъде малко по-скъп“ от сегашната си начална цена от 40 335 евро. Въпреки че статията не го споменава, изглежда логично ID.5 да претърпи надстройки.