Ако си спомняте концепцията на Dacia Duster, когато всички си напикахме гащите? Така беше и с T-Roc I. Първоначално изглеждащ като концепция, която ни принуди да се смекчим, този псевдо-кросоувър най-накрая стигна до производство. Защо казват, че е по-евтино да си купите Tiguan? Защото Tiguan 4×4 започва от 28600 евро, а VW T-Roc I 4×4 започва от 31200. Да, VW T-Roc I е по-скъп от Tiguan, a не е по-голяма и по-оборудвана кола.

Така силата на VW T-Roc I да бъде офроуд автомобил на VW се превръща в негова слабост. Той е много по-скъп от други по-способни и по-големи коли. Той е с над 10 000 евро по-скъп от прекия си съперник Suzuki Jimny. Но може би не искате кутия за сапун на колела, която работи 4×4, може би искате нещо по-голямо и по-здраво и не искате да плащам парите, които VW T-Roc I изисква. След това имаме Isuzu D-Max двойна кабина 1.9 дизел 4×4 на 26700 евро.

Но може би не искате 4×4, искате T-Roc за външен вид. Вземете Seat Ateca, която е същата кола, но с 1000 евро по-евтина. Или Mitsubishi ASX 2.0 бензин 150 коня, който идва с по-надежден бензинов двигател, идва с 35 коня повече и е с 3000 евро по-евтин. Но трябва да призная, че Mitsubishi винаги е бил лош по отношение на интериора и оборудването. По принцип това е като общежитие на колела. А VW T-Roc I е хотелска стая в Куршевел на колела в сравнение с ASX. Не непременно отлично, но много скъпо.

Двигатели VW T-Roc I


Бензин

  • 1.0 TSI от 115 конски сили – Световен шампион в изяждането на съединители . Не толкова драматично, но този двигател е известен с апетита си за съединители.
  • 1.5 TSI от 150 конски сили – По-сложен от рецептата, представена от Гордън Рамзи, този двигател трябваше да бъде селският велосипед. Или на групата, в този случай. Трябваше да е така, защото е известен с разхода си на масло, разход, който напомня на стария 1.8 TSI.
  • 2.0 TSI от 190 и 300 коня – От време на време пак пие масло, но при минимум 190 коня има ли значение? Като цяло много надежден и изключителен двигател за това, което предлага.

Дизел

  • 1.6 TDI със 115 конски сили – Базовият двигател за VW T-Roc I, микроскопичният 1.6 TDI е много по-надежден от по-ранните версии на Golf 6. Единственият основен проблем с този двигател е, че има AdBlue система, но говорим за общи въпроси за това.
  • 2.0 TDI от 150 конски сили – Селският дизелов мотоциклет също идва с T-Roc, само в по-високия ценови диапазон. Двигател, който трябва да предложи възможно най-ниския разход на гориво, за да оправдае своята галактическа цена. Освен това понякога има нужда от двумасови маховици и съединители.

VW T-Roc I Общи проблеми

  • Дизеловите двигатели се доставят с AdBlue инсталация, точно както камионите. За съжаление, това е мрачното бъдеще за дизеловите двигатели да могат да влязат в клас емисии Евро 6. Сега, ако нямате AdBlue в резервоара, колата няма да запали. Освен това инсталацията на AdBlue ще се повреди и обикновено струва 4-цифрени суми в евро.
  • Автоматичната скоростна кутия DSG се връща с класически проблеми, така че внимавайте какво правите и с кого се забърквате. И вижте как можете да бъдете навсякъде. О, да, и палете свещ от време на време, за да не се повреди мехатронното устройство, защото когато това се случи, ще ви струва и 4-цифрена сума в евро.
  • Задните седалки и багажника са по-скъпи от университетски преподавател. Но това не трябва да е проблем за вас. Ако правите избори в живота като да похарчите 20-30 000 евро за T-Roc, вероятно нямате семейство или приятели.

VW T-Roc I Заключение

Ако го направиха по-евтино или последваха оригиналната идея и го направиха евтино 4×4, щеше да бъде толкова голям хит. Нотова е просто по-малък и по-скъп Tiguan и също не е много надежден. Докато VW не разбере, че цената често диктува избора в света на кросоувърите, няма да мога да се съглася с тази кола. Човекът, който купува кросоувър, иска SUV да изглежда добре и ако може да бъде по-евтино. Той не се интересува много от производителността и консумацията. Да изглежда добре. И това е причината T-Roc всъщност да е огромен хит, ако изберете базовия модел и нищо повече. И това също е причината Европа да е пълна с тези неща.

Какви двигатели препоръчвате?

Вероятно 1.6 TDI 115 конски сили за дизела и 1.0 TSI бензин за VW T-Roc I, иначе цените вече са полудели.